איך לבחור טבעת אירוסין – כל מה שצריך לדעת

תוכן עניינים

בחירת טבעת אירוסין מושלמת היא משימה חשובה ומאתגרת ולרובנו גם השקעה של פעם בחיים. לכן חשוב לעשות את מירב המאמצים כדי לבצע התאמה מדויקת שתיקלע לטעמה של בחירת הלב שלנו וגם תעמוד בתקציב המיועד. בעבר בחירה של טבעת אירוסין הייתה קלה יותר בשל מגוון האפשרויות המצומצם, אך כיום המבחר וההיצע הם רבים הרבה יותר ועל מנת להצליח במשימה זו, כך שלא נתבלבל יתר על המידה, חשוב לדעת מהו הסגנון המועדף אותו מחפשים וכמו כן את מידת הטבעת הרצויה

איך בוחרים טבעת אירוסין – דגשים חשובים

בחירת טבעת אירוסין מהווה כשלב חשוב, משמעותי ומרגש בחיים. מכיוון שהטבעת טומנת בחובה סמליות גדולה, קיימת חשיבות גובהה להקפיד ולבחור אותה בתבונה. אז אם גם אתם נמנים על אותם גברים אשר עומדים לפני הצעת נישואין להלן מספר פרמטרים אשר בכוחם לענות לכם בצורה מעמיקה על השאלה איך לבחור טבעת אירוסין.

ישנם מספר פרמטרים אשר שימת דגש עליהם תתווה את הדרך לבחירת טבעת אירוסין מושלמת ומתאימה ובין היתר:

  • הגדרת התקציב – בשלב הראשון מומלץ לקבל החלטה לגבי סכום הכסף אתם מוכנים להוציא על טבעת האירוסין – כידוע טווח המחירים הוא רחב במיוחד. כחלק מכך, הגדרת התקציב המיועד למטרה יסייע לצמצם את האפשרויות ולמנוע הוצאות יתר.

  • שימו דגש על היהלום – אחד הפרמטרים אשר מאפיינים טבעת אירוסין זה היהלום המשובץ בה – אשר מהווה סוג של גולת הכותרת. יש לבחון את היהלום ולשים דגש על פרמטרים כמו: צבע, חיתוך, ניקיון ומשקל. כאשר כולם מהווים כגורמים אשר משפיעים על ערך היהלום. בעת בחירת היהלום כדאי לשים דגש גם על צורת היהלום – כאשר יהלום יכול להגיע במגוון רחב של צורות כמו: עגול, אגס אמרלד ועוד..

  • סגנון עיצובי מועדף – פרמטר נוסף עליו חשוב לשים דגש הוא סגנון עיצובי. כדאי להתאים את הסגנון לסגנון האישי של מקבלת הטבעת. כאשר, בין האפשרויות המוצעות: טבעת אירוסין בסגנון קלאסי, טבעת אירוסין בסגנון מודרני, טבעת אירוסין בסגנון וינטג' ועוד..

  • סגנון עיצוב הטבעת – שקול את הסגנון וההעדפות האישיות של הנמען. האם הם מעדיפים עיצוב קלאסי, וינטג', מודרני או ייחודי? שימו לב לסוג התכשיטים שהם עונדים כרגע כדי לקבל מושג על הטעם שלהם.

  • סוג המתכת – החלטה נוספת שיש לקבל בעת בחירת טבעת אירוסין נוגעת לגבי בחירת המתכת. כאשר בין האפשרויות: , זהב לבן, זהב צהוב וזהב ורד. כמובן, שגם במקרה הזה יש לקחת בחשבון את העדפות המקבלת.

  • טעם ותחושה אישית – בסופו של דבר גם לטעם של הגבר ולתחושה האישית ולמה שהוא מרגיש לגבי הטבעת, אמורים להיות מקום והשפעה בהליך בחירת טבעת האירוסין המתאימה.

כיצד לבצע התאמה נכונה בין האצבע לבין הטבעת?

כדי לקבוע את המידה של הטבעת יש צורך לבצע התאמה טובה בין קוטר הטבעת לבין האצבע. התאמה טובה היא כזו שלא לוחצת מדי, אך גם לא רפויה מדי. כאשר מדובר בטבעת בהפתעה, ניתן לבקש מחברים או משפחה להשיג את המידה, ועדיין לשמור על גורם ההפתעה. לאחר שמידת הטבעת ידועה חשוב להתמקד בסגנון מועדף ותקציב. מיקום של היהלום המרכזי וגודלו הם חשובים על מנת לקבל הערכה לגבי עיצוב הטבעת. פרמטרים אלה גם משפיעים על המחיר ולכן הם חשובים גם כדי שניתן יהיה לעמוד בתקציב שקבענו. טבעות כמו "אלין", "זואי" או "נעמי" מציעות יהלומים יפהפיים ועיצוב שיכול להתאים לכל אחת.

בחירת סוג המתכת, היהלום והעיצוב לפי סגנון ותקציב

לאחר שבחרנו את גודל האבן, מיקומה והסגנון, חשוב מאוד להתאים תפאורה טובה לאבן החן שנבחרה. כאן מדובר בטבעת עצמה. טבעות אירוסין עשויות לרב ממתכות אצילות כמו זהב לבן, זהב צהוב, זהב ורוד. הגוון של הזהב לא רק שיכול לקלוע בדיוק לטעם ולסגנון, הוא גם משמש כרקע שיכול להבליט את אבני החן במידה הרצויה מבחינת העונדת אותה.

 טבעות כמו "רותם", "דריה" וגם "ליטל" משלבות בין סטייל נהדר ליהלום שמושך את העין והן יכולות להתאים למי שאוהבת לשלב בין כל העולמות האלה. בטבעות אירוסין בעיצוב קלאסי נעשה שימוש במעט זהב יחסית, לכן סוג הזהב אינו משפיע כמעט על מחיר הטבעת. מה שכן משפיע על מחיר הטבעת הם גודל היהלום הנבחר, מידת הניקיון או הקארט שלו, ומספר היהלומים הכולל שמשובץ בטבעת המיועדת.

טיבו של היהלום ומחירו מושפעים באופן ישיר מגודלו, צבעו, רמת הבהירות, חיתוכים ורמת הקארט שלו. פרמטרים אלה נבחרים בקפידה ומשפיעים גם על איכות התכשיט, יכולתו לפזר אור ולבהוק, וכמו כן יכולתו להרשים וליצור טבעת יפהפייה.

זהב 18 קארט נחשב לאחד המתכות האיכותיות והיקרות בעולם. הוא עשוי מ – 75% זהב טהור ו – 25% סגסוגת איכותיות אחרות המשפיעות על תכונות המתכת והצבע שלה. אולם כיום מרבית המעצבים נוהגים להכין טבעות זהב 14 קארט, שהינו הנפוץ ביותר שכן הוא מציע מתכת יפה ואיכותית מצד אחד, אך גם חזקה ועמידה מצד שני. היא מורכבת מכ – 58.5% זהב טהור והשאר מסגסוגות טהורות אחרות שהופכות את הטבעת למיוחדת ומציעות צבעים נוספים כמו זהב לבן וזהב ורוד.

ואם כבר מצאתם את הטבעת שאהבה נפשכם מומלץ לבדוק את מבחר התכשיטים הנוספים כמו תליון ועגילים שישלימו את המראה ויקנו לכם את תחושת הזוהר והיוקרתיות.

ועכשיו אחרי שקיבלתם טיפים לאיך לבחור טבעת אירוסין, כל שנותר לכם הוא לעיין בקטלוג הטבעות שלנו! 

מכירים מישהו שתוכן זה רלוונטי עבורו? נשמח אם תשתפו!
WhatsApp
Facebook
עגלת קניות0
אין מוצרים בעגלה
סגור תצוגה מקדימה
0