מדריך מידות לטבעות לגבר – איך תדע שהטבעת מתאימה?

תוכן עניינים

איך בוחרים את הגודל המתאים בלעדיה?

בחירת הטבעת המושלמת, בין אם זה לאירוסין, חתונה או אירוע מיוחד, דורשת לא רק את העיצוב הנכון אלא גם את ההתאמה המושלמת. וכמו שכל טבעת מרהיבה ומיוחדת במינה ביופייה, גם גודל האצבעות של מי שמיועדת לקבל את הטבעת הן מיוחדות ושונות מאצבעות של אחרות.

מדריך טבעות לגבר איך מודדים גודל טבעת

התאמת הטבעת לעובי האצבע

לכל אחת יש גודל יד שונה ועובי אצבעות שונה, וחשוב להתאים את הטבעת למאורסת בפוטנציה או סתם אם זו מתנה לאירוע מיוחד לבת הזוג/האישה, הן מבחינת היופי והן מבחינת הגודל. כשאתה קונה טבעת אתה רוצה שהיא תיענד על היד של בת הזוג בצורה מושלמת ונוחה, ולא שתהיה לה גדולה מדי ומסורבלת. אז איך תדע מה המידה הנכונה? ובכן, יש כמה שיטות…

טבעת קונים בהפתעה או לא קונים בכלל

אז החלטת להציע נישואין לארוסתך. מזל טוב! או שאולי החלטת להפתיע את בת זוגך במתנה ליום הולדת או אירוע מיוחד. כל הכבוד! עכשיו יש לך רק בעיה קטנה אחת. טוב, למעשה שתי בעיות. הבעיה הראשונה היא להיכנס לנבכי ראשה של בת זוגך ולדעת מה תהיה הטבעת שתכבוש את ידה ואת ליבה. הבעיה השנייה היא לדעת מהו גודל הטבעת המתאים.. כי הרי לא תיקח את בת זוגך איתך.. זו אמורה להיות הפתעה. אז איך תקנה לה טבעת אירוסין או סתם טבעת מתנה מבלי לקחת אותך אתך? הנה כמה שיטות:

לקנות טבעת בלי בת הזוג - קבל מדריך מידות לטבעות

כדי לקבוע את גודל הטבעת מבלי להיכנס לחנות פיזית עם בת הזוג ולמדוד את האצבע שלה, יש מספר שיטות. כעת ניתן לך כמה רעיונות שאולי לא חשבת עליהם בעצמך.

  1. משתמשים בחתיכת חוט או רצועת נייר דקה. אנו מזהירים כי שיטה זו יכולה להרוס את אלמנט ההפתעה.. 🙂 כי אתה עומד לבצע את המשימה… כשבת זוגתך ישנה! אז איך עושים את זה? ככה: בזמן שבת הזוג ישנה – ונקווה מאוד שהיא ישנה ממש חזק, יש לכרוך רצועה זו היטב סביב בסיס הקמיצה המיועדת, מסמנים את הנקודה שבה היא חופפת ליצירת עיגול שלם. לאחר מכן ניתן למדוד את האורך הזה מול סרגל כדי לקבוע את היקפו במילימטרים. לאחר שמתקבלת מידה זו, ניתן להתאים אותה לגודל המתאים בטבלת מידות הטבעת.
  2. דרך נוספת להשתמש בטבעת שקיימת בקופסת התכשיטים שלה, היא להדפיס מהאינטרנט טבלת מידות טבעת, להציב מעל טבלת המידות את הטבעת וליישר אותה עם העיגול התואם הקרוב ביותר בטבלה. בצורה כזו ניתן לקבוע את גודל הטבעת. עם זאת, חשוב לזכור שגודל האצבעות עשוי להשתנות במהלך היום עקב תנודות בטמפרטורה, לכן מומלץ למדוד בזמנים שונים לצורך דיוק נוסף.
  3. להשתמש באפליקציה מיועדת למדידת טבעות. כן כן יש דבר כזה. פשוט מורידים אפליקציה בטלפון, שבה מניחים על המסך את הטבעת והאפליקציה מתאימה את העיגול ויודעת להגיד מה הגודל המתאים! 

מה ההבדל בין מידות לטבעת במדינות שונות?

למדינות שונות יש מדדי גודל טבעת משלהן, כאשר ארה"ב משתמשת בגדלים מספריים, אירופה משתמשת בשילוב של מספרים ואותיות ובישראל משתמשים במספרים מוחלטים בטווח של 4-28. טבלת מידות טבעת משווה למעשה את הסטנדרטים המשתנים הללו, ומבטיחה שברגע שהגודל נקבע, ניתן לפרש אותה באופן אוניברסלי.

טבעת אירוסין יהלומים – דגם "אופק" | אודיה תכשיטים
טבעת אירוסין יהלומים – דגם "אופק" | אודיה תכשיטים
טבעת אובל יהלומים 1 קראט – דגם ״רומי״ | אודיה תכשיטים
טבעת אובל יהלומים 1 קראט – דגם ״רומי״ | אודיה תכשיטים
טבעת יהלומים טוויסט – דגם "ענבר" | אודיה תכשיטים
טבעת יהלומים טוויסט – דגם "ענבר" | אודיה תכשיטים

מה ההבדל בין מידות טבעות בארצות הברית וישראל?

מידות הטבעות הישראליות מבוססות בדרך כלל על היקף האצבע במילימטרים. זה אומר שכשמישהו בישראל מתייחס לגודל טבעת, הוא מדבר לרוב על המרחק האמיתי סביב האצבע שלו. למשל, גודל טבעת ישראלי של 54 מציין שהיקף האצבע הוא כ-54 מילימטרים.

לעומת זאת, מערכת מידות הטבעות האמריקאית נוטה יותר לערך המתכתב עם הקוטר וההיקף הפנימיים של הטבעת. לדוגמה, גודל טבעת אמריקאי של 7 אינו אומר 7 מילימטרים או מדידה ישירה. במקום זאת, הכוונה היא לקוטר פנימי של כ-17.3 מילימטרים והיקף של כ-54.4 מילימטרים. לפיכך, בהסתמך על הדוגמה, מידה ישראלית של 54 תהיה קרובה לגודל אמריקאי 7.

כמובן שאפשר גם להגיע לחנות שלנו..

למרות כל האמור לעיל, בעוד ששיטות אלו מספקות הערכה קרובה לגודל הטבעת של האדם, למי שמחפש דיוק, אודיה מציעה שירות ייחודי. מתוך הכרה באופי הייחודי של כל אדם, אודיה מייצרת טבעות במידות מותאמות אישית, המבטיחות התאמה המותאמת לעונדת. אם חוסר הוודאות עדיין קיים, או אם רוצים חוויה יותר פיזית, אפשר תמיד לבחור לבקר בחנות כדי למדוד את האצבע בצורה מקצועית. שירות זה מבטיח דיוק שאין שני לו, ולא משאיר מקום לטעויות. במידה והמדריך הזה הספיק לכם, מוזמנים להמשיך לחנות באתר שלנו, שם תוכלו לרכוש את הטבעת המושלמת

מכירים מישהו שתוכן זה רלוונטי עבורו? נשמח אם תשתפו!
WhatsApp
Facebook
עגלת קניות0
אין מוצרים בעגלה
סגור תצוגה מקדימה
0