מידות טבעת – כל מה שצריך לדעת

תוכן עניינים

בשנים האחרונות כולנו התרגלנו לקנות כל מה שאנחנו יכולים אונליין. לכן ברור מדוע גם אתם, כמו רבים אחרים, כבר לא ממש אוהבים לצאת מהבית ולקנות הכול בחנויות הפיזיות השונות. אומנם בעבר זה היה נשמע כמו מדע בדיוני, אך היום אנחנו רואים שאפשר לקנות בצורה כזאת אפילו תכשיטים. הבעיה מתעוררת בדרך כלל כאשר רוצים לקנות טבעות, ואפשר גם להבין מדוע. אם בעבר, כאשר קנינו טבעות בחנויות הפיזיות המוכרים יכלו למודד את היקף האצבע, הרי שכאשר אנחנו קונים טבעות אונליין זה לא כך. לכן נשאלת השאלה הטבעית – איך עושים את זה בצורה נכונה? חשוב להבין שבין אם אתם קונים לעצמכם טבעת ובין אם זו מתנה למישהו אחר, יש היום פתרונות לעניין הזה, ועל כך במאמר שלפניכם.

איך מודדים מידה של גודל טבעת לאישה

מחפשים מתנה לאישה? קחו בחשבון שיש שתי דרכים עיקריות למדידת גודל הטבעת. האחת היא בעזרת אפליקציה, וזה המצב שבו יש לכם את הטבעת ואתם רוצים להבין באיזה גודל היא. במצב כזה אתם בסך הכול מניחים את הטבעת על המסך, מתאימים אותו לגודל של העיגול שמופיע לפניכם וכך מקבלים את המידה של הטבעת. העניין נהיה קצת יותר מסובך כאשר אתם רוצים לדעת מה המידה של הטבעת הדרושה. במצב כזה כדאי יהיה לקחת חוט, למתוח אותו סביב האצבע ואז למדוד אותו בעזרת סרגל. כך תוכלו להבין על כמה ס"מ מדובר ומכאן תבינו גם איזו מידה של טבעת דרושה לכם. 

 

מה כדאי לקחת בחשבון בעת מדידת גודל טבעת

כשמדברים על מידות טבעת ורוצים לבצע מדידה של האצבע לבד, יש כמה פרטים חשובים ביותר שצריך לקחת בחשבון, כמו למשל: 

  • סוג החוט – הוא לא יכול להיות דק מידי
  • הטמפרטורה – כולנו יודעים שחום וקור משפיעים על רוחב האצבעות שלנו. לכן חשוב מאוד למדוד את האצבע בטמפרטורת החדר כדי לקבל תוצאה מדויקת. 
  • באיזו יד מודדים את הטבעת – קחו בחשבון שביד ימין המידה שתקבלו תהיה שונה לעומת המידה ביד שמאל. 
  • מיקום המדידה – יש למדוד את האצבע במיקום הנכון, לא גבוה ולא נמוך מידי. 

בנוסף לכל אלה, בכל מה שקשור למידות של טבעות ולמדידת האצבע, יש לקחת בחשבון גם את העובדה שבכל מדינה המידות יכולות להשתנות.

למה כולם קונים היום טבעות אונליין?

עכשיו, אחרי שהבנו איך לקבל מידות טבעת כמה שיותר מדויקות, עדיין נותרה שאלה אחת פתוחה: למה בעצם כדאי לקנות טבעות אונליין? חשוב שתבינו שאם עוד לא עשיתם זאת, עכשיו זה הרגע הנכון לכך. אתם לא תאמינו כשתראו איזה הבדל במחירי הטבעות יש בין רכישה בחנויות פיזיות ובין קניה בחנויות מקוונות. בנוסף, כשאתם קונים טבעת באינטרנט היא מגיעה ישירות לביתכם ולכן ברור מדוע הנוחות כאן היא משהו שאי אפשר להתחרות בו. 

מכירים מישהו שתוכן זה רלוונטי עבורו? נשמח אם תשתפו!
WhatsApp
Facebook
עגלת קניות0
אין מוצרים בעגלה
סגור תצוגה מקדימה
0