תכשיטים משובצי יהלומים

תוכן עניינים

היהלומים מככבים בתכשיטים רבים ולמעשה הם אלה שמקפיצים את עלות התכשיט ופעמים רבות גם הופכים אותו למסוגנן, יפה ומושקע הרבה יותר. היהלומים באים לידי ביטוי בתצורות שונות, איכויות שונות, צבעים וגם משקלים, כאשר כל אלה משפיעים על השווי שלהם, ומכאן גם על העלות. לצד יהלומים טבעיים, אותם כורים ישירות מהאדמה, ישנם גם יהלומי מעבדה, יהלומים מלאכותיים, המיוצרים בתנאי מעבדה מיוחדים. בעין שאיננה מזוינת, נראים יהלומי המעבדה בדיוק כמו היהלומים הטבעיים וזוהי בדיוק הסיבה מדוע יש לא מעט תכשיטים משובצי יהלומים מסוג כזה.

משובצי יהלומים

מגוון רחב של אפשרויות

יהלומי מעבדה נחשבים לנפוצים ולמבוקשים מאד כיום ונוכל למצוא אותם בתכשיטים יפהפיים רבים, כמו טבעות אירוסין, שרשראות מושקעות ומסוגננות, עגילים יוקרתיים ועוד ועוד. יהלומים אלה נראים בדיוק כמו היהלומים הטבעיים, אך שלא כמותם הם אינם יקרים כל כך. למעשה, הם זולים מיהלומים טבעיים ב-40 אחוזים כמעט, מה שהופך אותם לפתרון מצוין כאשר רוצים ליהנות מסטייל, איכות גבוהה וגם תכשיט עם אבן עמידה וחזקה. וכאלה הם בדיוק יהלומי המעבדה ותכשיטי יהלומי מעבדה, המביאים אל חזית הבימה את היהלומים המלאכותיים ונותנים להם מקום של כבוד ברשימה.

דומים לחלוטין

יהלומי המעבדה, כמו גם התכשיטים הכוללים אותם, נמכרים בדיוק כמו היהלומים הטבעיים. תכשיטים הכוללים יהלומי אלה הם אטרקטיביים הרבה יותר וגם משתלמים לקונים. במינימום מחיר משיגים מקסימום תוצאה וקשה להתכחש לכך כשמביטים באותו תכשיט. היהלום המלאכותי, שנמצא בטבעת האירוסין למשל נוצץ ומושך את העין, הוא איכותי וחזק מאד בדיוק כמו שיהלום אמור להיות והוא ללא ספק דרך נפלאה להראות לבת הזוג עד כמה היא חשובה. לא צריך להוציא סכומי עתק או לשבור תכנית חיסכון. במחירים סבירים מאד אפשר להשיג תכשיטים משובצי יהלומים יפהפיים, תכשיטים הכוללים יהלומי מעבדה איכותיים. אלה יכולים להיות תכשיטים עם יהלום אחד במרכז, או כאלה שבהם שזורים מספר יהלומים יפהפיים. אלה יכולים להיות תכשיטים פשוטים בקו העיצובי שלהם או תכשיטים מסוגננים במיוחד עם השקעה רבה מאד בעיצוב.

נגישות רבה יותר

בשל מחירים הנמוך, המראה שלהם וגם הסטייל שהם מביאים איתם, נחשבים תכשיטים משובצי יהלומי מעבדה למבוקשים במיוחד. המחיר הזול שלהם הופך אותם גם לנגישים בהרבה, בהשוואה לתכשיטי יהלומים טבעיים, כלומר, כאלה שאינם מיוצרים במעבדה. ואם בעבר את תכשיטי היהלומים היינו רואים רק על אנשים מבוססים, אנשים שיכולים להרשות לעצמם להוציא עשרות וגם מאות אלפי שקלים על תכשיט, הרי שכיום הסיפור הוא אחר ולכל אחת כמעט יש בבית תכשיט משובץ יהלום או כמה יהלומים. כמובן שכדי ליהנות מכל זה חשוב מאד לפנות לחנות תכשיטים מוכרת, כזו שנותנת דגש על איכות גבוהה ומציעה ללקוחותיה תכשיטים יפים ומסוגננים, משובצים ביהלומי מעבדה הזהים במראה ובאיכות שלהם לאלה, הטבעיים.חשוב לציין כי יהלומי מעבדה תופסים היום כ50% מענף היהלומים בבורסה, בעוד בחו״לֹ הם צוברים תאוצה של 75%

יהלומי המעבדה מיוצרים בתנאים אופטימליים ונבחרים ע״ הצוות שלנו בקפידה תוך מתן דגש לכל הפרמטרים הכי חשובים בענף היהלומים .

מכירים מישהו שתוכן זה רלוונטי עבורו? נשמח אם תשתפו!
WhatsApp
Facebook
עגלת קניות0
אין מוצרים בעגלה
סגור תצוגה מקדימה
0